sobota, 7 grudnia 2013

Prolog

Była ciemna noc. Wszyscy byli pogrążeni w głębokim śnie oprócz Jacka. Ten cały czas siedział przy dziewczynie i czekał, aż ta wybudzi się ze śpiączki. Leży w śpiączce już ponad 2 miesiące. Wszyscy miesiąc temu stracili nadzieję na uratowanie dziewczyny. Teraz tylko Jack wierzy, chociaż i on traci nadzieję.
Akurat tej nocy coś się wydarzy...

Dowiecie się dopiero jutro. :D
______________________
Bardzo was przepraszam!
Za to:
1. Niestety nie mogłam dodać rozdziału tydzień temu, bo miałam szlaban i z tego powodu mam straszne wyrzuty.
2. Mam wyrzuty również, dlatego że przez wichurę dzisiaj dodaję prolog kolejnego rozdziału, a nie rozdział.

YESTEM DO BANI

S
O

S
O
R
R
Y

1 komentarz:

  1. Droga Asha.
    Nie jestem pewna czy prolog na dzisiejszy dzień jest dobrym pomysłem. Pisałaś ostatnio rozdział i był niesamowity. Proszę cię byś napisała piąty.
    Pozdrawiam
    Ala
    P.S. Kolejny rozdział na "Mrocznej Duszy".

    OdpowiedzUsuń